مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 06:302020-10-28اقتصادي

تلفات ناشی از حوادث کار در مازندران 21 درصد افزایش یافت


مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از مرگ 64 نفر براثر حوادث کار طی سال جاری خبر داد و گفت: این میزان رشد 21 درصدی نسبت به شش ماه اول سال قبل داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی عباسی اظهار داشت: براثر حوادث ناشی از کار در شش ماهه امسال 64 مرد جان خود را از دست دادند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 21 درصد افزایش داشت.

عباسی با بیان اینکه از آمار اعلام شده 50 نفر متأهل و مابقی مجرد هستند، افزود: بر اساس آمارهای موجود در شش ماهه سال جاری سقوط از بلندی با 32 فوتی رتبه اول مرگ های ناشی از حوادث کار را به خود اختصاص می دهد و برق گرفتگی با 18، جسم سخت با 11، سوختگی با 2 و سایر با یک فوتی در رتبه های بعدی مرگ بر اثر حوادث کار قرار دارند.

مدیر کل پزشکی قانونی مازندران افزود: در شش ماهه امسال بیشترین مرگ های ناشی از حوادث کار با 13 مورد در مرداد ماه و کمترین آن با شش مورد در فروردین ماه ثبت شده است.

این مقام اجرایی استان تصریح کرد: طی این مدت شهرستان های نور با 10، بابل با 8 و آمل و ساری هر کدام با 7 فوتی بیشترین و شهرستان های محمود آباد، بهشهر و بابلسر هر کدام با یک فوتی کمترین موارد مرگ بر اثر حوادث کار را داشتند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان مازندران به تفکیک سن متوفیان گفت: بیشترین سن مربوط به افراد 41 تا 50 سال با 20 فوتی بیشترین و سن بیش از 61 سال با 5 ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلفات ناشی از حوادث کار در مازندران 21 درصد افزایش یافت

تلفات ناشی از حوادث کار در مازندران 21 درصد افزایش یافت