مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 22:202020-10-27حوادث

سرقت از مساکن مهر پردیس با طلایاب


فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: سارقانی که با دوربین شکاری اقدام به شناسایی واحدهای خالی و با فلزیاب طلاهای منازل را پیدا می کردند، دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس، محمدحسن محمدی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از بازداشت سارقان منازل در پردیس خبرداد و اظهار کرد: طی عملیات پلیسی سارقانی که با زاغ زنی منازل مسکونی در فازهای مسکن مهر به وسیله دوربین شکاری، از خالی بودن واحدها اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به سرقت می کردند، دستگیر شدند.

  وی گفت: این باند سارق که 6 نفر از آن ها دستگیر و در پلیس آگاهی شهرستان تحت بازداشت هستند پس از ورود به منازل شهروندان به وسیله فلزیاب طلاهای موجود در منزل را پیدا و به همراه لب تاپ، تلویزیون، وسایل قیمتی و غیره به سرقت می بردند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس افزود: شهروندانی که بدین شکل از آن ها سرقت شده می توانند با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان پردیس نسبت به شناسایی اموال مسروقه خود اقدام کنند.

محمدی تأکید کرد: شهروندان با نصب دوربین های مداربسته، تقویت سیستم ایمنی منازل و غیره می توانند از بروز این گونه سرقت ها پیشگیری کنند.

انتهای پیام/67016/پ/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت از مساکن مهر پردیس با طلایاب

سرقت از مساکن مهر پردیس با طلایاب