مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 22:152020-10-27فرهنگي

همه سناریوها برای برپایی جشنواره ملی فجر


شاید برخی فیلم های رد شده توسط هیات انتخاب در دوره های پیشین که تغییرات اساسی در نسخه نهایی کرده باشند اما اکران نشده باشند نیز یکی از گزینه های افزایش شمار متقاضیان جشنواره باشد.

- سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر در حالی قرار بود بهمن امسال برپا شود که اوج‌گیری دوباره شیوع کرونا، چهار سناریو را پیش روی مهم‌ترین رویداد فرهنگی ایران قرار داده است؛ چهار سناریویی که از برپایی جشنواره به شکل محدود تا تعطیلی کامل این دوره از این رویداد فرهنگی را شامل می‌شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»؛ جشنواره جهانی فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین رویداد بین المللی سینمای ایران، مدتی پیش به واسطه شیوع کرونا لغو و قرار شد، این دوره از جشنواره در سال هزار و چهارصد برگزار شود.

این اتفاق، ابهام‌ها درباره برگزاری دیگر رویدادهای سینمایی را نیز افزایش داد، چون دیگر جشنواره‌های مهم سینمای ایران نیز همان ویژگی جشنواره جهانی فجر را دارند و بعضاً تراکم حاضران در این رویدادها، بیش از جشنواره جهانی فجر است.

جشنواره سینماحقیقت نیز در راستای جلوگیری از شیوع کرونا به شکل مجازی برپا می‌شود.

همانگونه که «تابناک» پیش بینی کرده بود، جشنواره ملی فیلم فجر نیز در بهمن ماه برپا شود و این بار دبیری آن برعهده مهدی طباطبایی نژاد معاون پیشین نظارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه سناریوها برای برپایی جشنواره ملی فجر

همه سناریوها برای برپایی جشنواره ملی فجر