مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 20:102020-10-27ورزشي

بارتومئو از ریاست بارسا استعفا کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نظر می رسد که جوزپ بارتومئو دیگر رییس باشگاه بارسلونا نیست چرا که در جلسه فوری برگزار شده در روز سه شنبه او به همراه برخی دیگر از مدیران باشگاه کاتالانی از سمت خود استعفا داده اند.

- بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره جوزپ ماریا بارتومئو از مدیریت باشگاه بارسلونا استعفا داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، به نظر می رسد که جوزپ بارتومئو دیگر رییس باشگاه بارسلونا نیست چرا که در جلسه فوری برگزار شده در روز سه شنبه او به همراه برخی دیگر از مدیران باشگاه کاتالانی از سمت خود استعفا داده اند.

بارسلونا در یکی دو فصل گذشته نتایج کابوس واری به دست آورده که اوج آن به دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل قبل برمی گردد جایی که بلوگرانا با نتیجه عجیب و غریب 8-2 در برابر بایرن مونیخ شکست خورد تا سنگین ترین باخت این تیم در تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ثبت شده باشد.

اگرچه بعد از آن شکست فاجعه بار تغییر و تحولاتی در باشگاه بارسلونا ایجاد شد و رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد اما بسیاری از هواداران این تیم اعتقاد داشتند که دلیل اصلی عدم موفقیت تیم شان ضعف مدیریتی است و باید جوزپ بارتومئو هرچه سریعتر از سمت خود کناره گیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارتومئو از ریاست بارسا استعفا کرد

بارتومئو از ریاست بارسا استعفا کرد