مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 19:452020-10-27اقتصادي

تولید سالیانه 3 هزار تن ماهی و صادرات به اروپا


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از مزرعه پرورش ماهی نیک زا واقع در روستای گرزه از ظرفیت سالیانه تولید 3 هزار تن ماهی و صادرات به کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، غلامحسین مظفری رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی عصر امروز از مزرعه پرورش ماهی نیک زا واقع در روستای گرزه که سالانه با ظرفیت تولید 3 هزار تن ماهی و صادرات به کشورهای اروپایی و حاشیه خلیج فارس فعالیت می کند، از بخش های مختلف مجموعه بازدید کردند و در جریان فعالیت این شرکت در حوزه پرورش ماهی در دریا قرار گرفتند.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، بهره مندی مزرعه پرورش ماهی در قفس از زیرساخت های جزیره کیش را یکی از ظرفیت های قابل توجه در این منطقه عنوان کرد و گفت: سواحل کشور با 5 هزار و 500 کیلومتر وسعت از ظرفیت ها و زیرساخت های خوبی برخوردار است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است و باید در این زمینه اقدامات موثری انجام شود.

وی افزود: جزیره کیش به عنوان منطقه اقتصادی و گردشگرمحور در جذب فعالین بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در کیش موفق عمل کرده و این منطقه می تواند کانونی برای فعالیت و توسعه صنعت پرورش ماهی در قفس، نقش مهمی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالیانه 3 هزار تن ماهی و صادرات به اروپا

تولید سالیانه 3 هزار تن ماهی و صادرات به اروپا