مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 18:152020-10-27فرهنگي

تودیع و معارفه مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت انجام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی حسینی رییس هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: - مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز دوشنبه 5 آبان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی حسینی رییس هیات امنای موسسه هنرمندان پیشکسوت در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: حضور سیدمحمد طباطبایی در موسسه هنرمندان پیشکسوت هم زمان با بحران شیوع کرونا بود و این مساله باعث شد خیلی از اتفاقات با دشواری مواجه شود و پیشنهاد های زیادی که آقای طباطبایی برای هیات مدیره داشت به طور کامل به سرانجام نرسید.

باید از آقای طباطبایی تشکر کنم که در این ماه ها در کنار ما بود و امیدوارم آقای حسینی پور با اراده پولادینی که دارد با قوت و پشتکار بتواند امور را پیش ببرد.

مهدی افضلی رییس هیات مدیره موسسه نیز درباره حضور طباطبایی در موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: سیدمحمد طباطبایی در طول سال های گذشته همیشه منشأ خدمات ارزنده در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده است.

درعین حال نیکنام حسینی پور نیز بر اساس ویژگی هایی که دارد می تواند وجوهی را که در دوره های قبلی مدیریت موسسه به آن ها کمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تودیع و معارفه مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت انجام شد

تودیع و معارفه مدیرعامل مؤسسه هنرمندان پیشکسوت انجام شد