مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 16:352020-10-27سياسي

تکمیل روشنایی معابر خلخال پس از سه سال بلاتکلیفی


پس از سه سال بلاتکلیفی، پروژه روشنایی معابر شهر خلخال به همت شرکت توزیع برق استان اردبیل به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پروژه روشنایی معابر خلخال که از سال 1396 بلاتکلیف و نیمه تمام بود به همت مدیریت توزیع برق استان اردیبل عصر امروز همزمان با هفته پدافند غیر عامل در شهرستان خلخال به بهره برداری رسید.

رئوف حسن پور، قائم مقام مدیریت توزیع برق شهرستان های استان اردبیل در این مراسم با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: این پروژه یکی از مطالبات مردمی  در شهر خلخال بود که جمعیت کثیری در کنار دست این پروژه در قالب خیابان سی متری قدس زندگی می کردند و یکی از مواردی بود که فرماندار خلخال و نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس پیگیر آن بودند.

وی افزود: خیابان سی متری خلخال یکی از خیابان های مهم و پر ترافیک شهر خلخال بوده و تامین روشنایی کامل آن از اولویت های اداره برق خلخال بود که با اعتبار بالغ بر 5/6 میلیارد ریال و شبکه گذاری بیش از 4 کیلومتر و نصب پایه چراغ تلسکوپی به تعداد 85 پایه و نصب بیش از 170 چراغ این پروژه امروز به بهره برداری رسید.

قائم مقام مدیریت توزیع برق شهرستان های استان اردبیل همچنین از زحمات پرسنل برق شهرستان خلخال قدردانی کرد و گفت: تمامی پرسنل و مخصوصا تیم های عملیاتی در  تمامی شهرستان ها آماده خدمت رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل روشنایی معابر خلخال پس از سه سال بلاتکلیفی

تکمیل روشنایی معابر خلخال پس از سه سال بلاتکلیفی