مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 15:502020-10-27بين الملل

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم حملات تروریستی افغانستان را محکوم کرد


در پی حمله تروریستی به مدرسه ای در شهر کابل افغانستان، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه ای این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

- در پی حمله تروریستی به مدرسه ای در شهر کابل افغانستان، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیانیه ای این حادثه تروریستی را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بیانیه انجمن دفاع از قربانیان تروریسم آمده است: در حمله تروریستی به مدرسه کوثر دانش در کابل قریب به 130 تن کشته و زخمی شدند که اغلب آنها جوانان جویای علم و دانش بودند.

این جنایت و دیگر جنایات مشابه در ماههای گذشته نشان می دهد که مذاکره با تروریست ها تا زمانی که سلاح در دست دارند، کاری عبث و حرکتی در جهت استمرار خشونت در جامعه خواهد بود.

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم ضمن محکوم نمودن این فاجعه دلخراش و ابراز همدردی با خانواده های قربانیان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این حادثه تروریستی از تمامی دغدغه مندان و فعالان حوزه حقوق بشر می خواهد تا تروریسم را در هر شکل و کسوتی به عنوان یک سازمان بر هم زننده نظم و امنیت جهانی مورد تقبیح و نکوهش قرار داده و با افشای ماهیت ابزاری آن در راه به پایان رساندن استفاده از خشونت به عنوان گزینه ای در دستیابی به منافع سیاسی روشنگری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم حملات تروریستی افغانستان را محکوم کرد

انجمن دفاع از قربانیان تروریسم حملات تروریستی افغانستان را محکوم کرد