مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:452020-10-27بين الملل

استقبال فلسطین از موافقت شورای امنیت با برگزاری کنفرانس صلح به پیشنهاد عباس


بررسی های شورای امنیت پیرامون درخواست رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از دبیرکل سازمان ملل برای برگزاری کنفرانس بین المللی صلح با استقبال فلسطین روبه رو شد.

- بررسی های شورای امنیت پیرامون درخواست رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از دبیرکل سازمان ملل برای برگزاری کنفرانس بین المللی صلح با استقبال فلسطین روبه رو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه القدس العربی نوشت، ریاض منصور، نماینده فلسطین در سازمان ملل گفت، جلسه شورای امنیت که ابتکارعمل محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را بررسی کرد گامی اولیه است که می توان با تکیه بر آن اقدامات عملی جدی همزمان با شروع سال آتی تحت نظارت آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل اتخاذ کرد.

وی در جریان مصاحبه اش از محل کار خود در نیویورک با رادیو رسمی فلسطین تاکید کرد، فلسطین خواست این کار به ریاست روسیه بر شورای امنیت انجام شود.

فلسطین در این جلسه شورا توانست بررسی های بیشتری راجع به این ابتکارعمل داشته باشد.

جلسه بعدی ماه ژانویه سال 2021 به ریاست تونس بر شورای امنیت برگزار خواهد شد و امید است که مسائل به پختگی بیشتری برسند و با هماهنگی دبیرکل و طرف های ذیربط گام های موثری برای باز کردن درهای جدیدی به روی روند صلحی که به اشغالگری پایان داده و کشور فلسطین را پایه گذاری کند، برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال فلسطین از موافقت شورای امنیت با برگزاری کنفرانس صلح به پیشنهاد عباس

استقبال فلسطین از موافقت شورای امنیت با برگزاری کنفرانس صلح به پیشنهاد عباس