مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:252020-10-27حوادث

اقتدار نیروی انتظامی به علت همراهی مردم دراجرای طرحهای امنیتی است


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: اقتدار نیروی انتظامی به علت همراهی مردم دراجرای طرحهای امنیتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار کیومرث عزیزی ظهر سه شنبه در آیین معارفه فرمانده انتظامی جدید پاکدشت با اشاره به اینکه با تضعیف شدن اقتدار پلیس امنیت جامعه به خطر خواهد افتاد اظهار داشت: در صورتی جایگاه پلیس متزلزل شود شرارت و اوباش گری در جامعه قوت خواهد گرفت.

عزیزی با اشاره به اینکه امنیت جامعه زمانی توسعه پیدا می کند که پلیس مقتدر و با صلابت باشد افزود: همراهی مردم در اجرای طرح های امنیتی ناجا یکی از عوامل مهم عزت و اقتدار پلیس محسوب می شود.

فرمانده انتظامی شرق تهران عنوان داشت: پلیس وظیفه خطیر تأمین امنیت مردم را بر عهده دارد و وجود مردم و حمایت و پشتیبانی های همه جانبه آنها از نظام و انقلاب سبب شده که با وجود همه مشکلات و معضلات پلیس با عزت باشد.

وی بیان داشت: همه پیشرفت ها و توسعه در حوزه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در بستر امنیت به دست می آید، امنیت علاوه بر این که آسایش مردم را به دنبال دارد، سبب رشد و توسعه همه جانبه جامعه می شود و در این راستا پلیس تلاش دارد تا به واسطه وظیفه ای که به آن محول شده، در اوج عزت و اقتدار، تمامی آحاد جامعه را همانند اکسیژن از خدمات خود برخوردار سازد و در این مسیر را خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار نیروی انتظامی به علت همراهی مردم دراجرای طرحهای امنیتی است

اقتدار نیروی انتظامی به علت همراهی مردم دراجرای طرحهای امنیتی است