مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:502020-10-27اجتماعي

3 دانش آموز اصفهانی در پنجاه وهشتمین جایزه بنیاد البرز تجلیل شدند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان گفت: سه نفر از دانش آموزان اصفهانی در همایش پنجاه و هشتمین جایزه بنیاد البرز که به صورت همزمان در 21 استان کشور برگزار شد، - مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سه نفر از دانش آموزان اصفهانی بعد از ظهر سه شنبه در همایش پنجاه و هشتمین جایزه بنیاد البرز که به صورت همزمان در 21 استان کشور برگزار شد، مورد تجلیل قرار گرفتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در این همایش که به صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور در اصفهان نیز برگزار شد، با بیان اینکه یکی از راهبردهای جدید سازمان اوقاف و امور خیریه توجه به مباحث علمی و مؤسسات دانش بنیان است، اظهار داشت: اساس همه گشایش های آینده کشور از این پایه های دانش پذیری و فرهیختگی گرفته می شود و بنابراین باید به این امر مهم توجه ویژه ای صورت گیرد.

حجت الاسلام محمد حسین بلک با بیان اینکه برای این امر بنیاد موقوفه البرز با هدف تجلیل از نخبگان دانشجویی و دانش آموزی در سازمان اوقاف به ثبت رسیده و امسال شاهد برگزاری پنجاه و هشتمین همایش این بنیاد در کشور هستیم، ابراز داشت: طی یک ماه گذشته پنج نفر از دانشجویان تجلیل شد و امروز نیز تجلیل از سه دانش آموز فرهیخته استان در دستور کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 دانش آموز اصفهانی در پنجاه وهشتمین جایزه بنیاد البرز تجلیل شدند

3 دانش آموز اصفهانی در پنجاه وهشتمین جایزه بنیاد البرز تجلیل شدند