مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:402020-10-27سياسي

راه اندازی خط تولید انسولین در سال 1400


رییس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به راه اندازی خط تولید انسولین در سال آینده گفت: با توجه به تحریم های ظالمانه تا سال آینده خط تولید انسولین ایرانی را در مجموعه دارویی ستاد راه اندازی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد مخبر عصر امروز در نشست با اعضا شرکت سبحان آنکولوژی در سالن اجتماعات این شرکت با بیان اینکه استکبار با تحریم دارو دشمنی استکبار با ملت ایران را نشان داد، اظهار کرد: دعوای استکبار با جمهوری اسلامی در حوزه امنیت غذایی و دارویی بوده و ایران را جزو کشورهایی که نباید واکسن به آن تعلق گیرد قراردادند.

وی با اشاره به نقش ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه تأمین دارو در کشور گفت: ستاد اجرایی در نقاطی که استکبار قصد ضربه زدن به نظام را دارد واردشده و یکی از آن نقاط مسئله دارو  بوده و اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در ساخت دارو استکبار را کلافه کرده است.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام، سبحان آنکولوژی را قرارگاه ساخت دارو در کشور معرفی کرد و گفت: سبحان آنکولوژی جزو قرارگاه های مهم در مقابل تحریم دارویی در ستاد اجرایی فرمان در حال اجرا و بررسی است که 6 مسیر آن در دنیا هم وجود داشته و یک مسیر مخصوص جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی خط تولید انسولین در سال 1400

راه اندازی خط تولید انسولین در سال 1400