مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:402020-10-27حوادث

اعتراض مادر رومینا اشرفی به حکم شوهرش


مادر رومینا اشرفی، دختر نوجوان تالشی که به دست پدرش به قتل رسیده بود، به رأی صادرشده برای متهم اعتراض کرد و خواستار مجازات شدیدتری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مادر رومینا از سوی شوهرش تحت فشار قرار گرفته بود که اعلام گذشت کند، اما او تا به حال رضایت نداده است.

روزنامه شرق در ادامه نوشت: رعنا دشتی، مادر رومینا، پیش از این گفته بود اگر پدر رومینا آزاد شود، امنیت ندارد و دیگر نمی‌تواند راحت زندگی کند.

این در حالی است که به گفته مادر رومینا، خانواده شوهر او برای گرفتن فرزند دیگرش قصد دارند اقدام قضایی بکنند.

دکتر ابراهیم نیکدل‌مقدم، وکیل مادر رومینا، پیش‌تر گفته بود رأی صادرشده ازسوی دادگاه می‌توانست شدیدتر باشد و پدر رومینا با توجه به قتل وحشتناکی که انجام داده است، باید به مجازات تکمیلی تبعید نیز محکوم می‌شد.

او در واکنش به حکم دادگاه برای متهم مبنی بر 9 سال حبس و پرداخت دیه به مادر رومینا گفته بود: ما حدس می‌زدیم چنین حکمی صادر شود؛ چراکه بر اساس قانون مجازات اسلامی مصوب سال 92، حداکثر مجازات برای، ولی که مرتکب قتل فرزند شود، 10 سال حبس و پرداخت دیه است که در این پرونده نیز 9 سال حبس و پرداخت دیه صادر شده است، اما می‌شد با توجه به خطرناک‌بودن متهم، مجازات تکمیلی هم صادر شود و قضات می‌توانستند مجازات تکمیلی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض مادر رومینا اشرفی به حکم شوهرش

اعتراض مادر رومینا اشرفی به حکم شوهرش