مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:352020-10-27سياسي

ابتکار: با ارزشهای گذشته نمی توان با دختران امروز ارتباط برقرار کرد


معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: نگاه به دختران جامعه با توجه به تمام ارزش ها و با توجه به جلوه امروز، یکی از مسایل مهم در حیطه دختران است چراکه اگر تنها ارزش های گذشته را به آن ها ارایه دهیم در برقراری ارتباط با دختران امروز موفق نخواهیم بود.

- معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهوری گفت: نگاه به دختران جامعه با توجه به تمام ارزش ها و با توجه به جلوه امروز، یکی از مسایل مهم در حیطه دختران است چراکه اگر تنها ارزش های گذشته را به آن ها ارایه دهیم در برقراری ارتباط با دختران امروز موفق نخواهیم بود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معصومه ابتکار در مراسم افتتاح جشنواره دختران امروز خانواده گذر از کرونا با بیان اینکه مهم ترین مولفه این جشنواره تقویت مهارت های زندگی است، اظهار کرد: معاونت امور زنان و خانواده رییس جمهوری تفاهم نامه های متفاوتی را با وزارت آموزش و پرورش دارد و ابعاد متفاوتی نظیر پیشبرد مهارت های زندگی، تقویت مهارت های مشارکت پذیری دانش آموزان و.

دنبال می کند و جشنواره دختران امروز تنها یکی از ابعاد این تفاهم نامه ها است.

وی با بیان اینکه این معاونت سعی داشته است در این جشنواره بر روی مهارت های زندگی تاکید داشته باشد، افزود: در شرایط پاندمی کرونا فرصتی برای استفاده بیشتر از بستر اینترنت و برقراری ارتباط در سطح وس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار: با ارزشهای گذشته نمی توان با دختران امروز ارتباط برقرار کرد

ابتکار: با ارزشهای گذشته نمی توان با دختران امروز ارتباط برقرار کرد