مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:252020-10-27سياسي

تشکیل پلیس کرونا در اراک ضرورت دارد


تشکیل پلیس کرونا در شهرستان اراک با بهره گیری از ظرفیت مردم و بسیج محله در راستای مقابله با شیوع کرونا ویروس ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر فرمانداری اراک تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بر اساس تصمیمات این ستاد دستگاه های اجرایی موظف هستند، رعایت پروتکل های بهداشتی را در دستگاه خود نظارت کرده و نسبت به این مسئله پاسخگو باشند و در صورت سهل انگاری نسبت به این موضوع دستگاه مربوطه بدون تعارف به مراجع مربوطه معرفی می شود.

فرماندار اراک افزود: صنوف نیز باید رعایت پروتکل های مربوطه را جدی بگیرند و رییس واحد مربوطه باید پاسخگو باشد و در صورت مشاهده عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی واحد مربوطه پلمب می شود.

بختیاری عنوان کرد: 15 گروه سمن از چهار ماه گذشته تاکنون همکاری خوبی در راستای بازرسی از صنوف مختلف داشته اند و تصمیم های ویژه برای کاهش شیوع این بیماری در شهرستان اتخاذ شده است.

90 درصد مردم شهر اراک پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند وی افزود: در حال حاضر بیش از 90 درصد مردم شهر اراک پروتکل های بهداشتی از جمله زدن ماسک را رعایت می کنند و فردی بدون ماسک مشاهده نمی شود.

فرماندار اراک بیان کرد: مسافرت ها، تجمعات رسمی و دورهمی های خانوادگی علت اصلی ابتلاء افراد به کرونا در شهر اراک است که باید آگاهی بخشی لازم در خصوص خطرات کرونا صورت پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پلیس کرونا در اراک ضرورت دارد

تشکیل پلیس کرونا در اراک ضرورت دارد