مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-27پزشكي

مرکز سلول درمانی پژوهشگاه رویان در اصفهان راه اندازی شد


مرکز سلول درمانی پژوهشگاه رویان پس از سال ها انتظار و در بخش های ارتوپد و آرتروز زانو، قلبی عروقی و نارسایی قلبی، پوستی از جمله ویتیلیگو و انواع زخم در اصفهان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرکز سلول درمانی پژوهشگاه رویان در اصفهان پس از سال ها انتظار و در بخش های ارتوپد و آرتروز زانو، قلبی عروقی و نارسایی قلبی، پوستی از جمله ویتیلیگو (لک و پیس) و انواع زخم راه اندازی شد و درمان بیماران از طریق پیوند سلول های بنیادی انجام می شود.

این مرکز نخستین بخش سلول درمانی پژوهشگاه رویان به صورت استانی است و می تواند نقطه عطفی برای همه مردم استان و مرهمی برای بیماران نیازمند پیوند سلول های بنیادی باشد؛ بیمارانی که قصد استفاده از سلول های بنیادی را برای درمان خود دارند می توانند به این مرکز در کلان شهر اصفهان مراجعه کنند.

بیماران متقاضی سلول درمانی می توانند به دفتر بانک سلول های بنیادی رویان در اصفهان مراجعه کنند تا در این مرکز مشاوره های اولیه توسط پزشکان و متخصصان انجام شود و در صورتی که فرد متقاضی شرایط لازم سلول درمانی را داشته باشد به مرکز پیوند پژوهشگاه رویان معرفی و امور مربوط به روند درمان و تزریق سلول های بنیادی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز سلول درمانی پژوهشگاه رویان در اصفهان راه اندازی شد

مرکز سلول درمانی پژوهشگاه رویان در اصفهان راه اندازی شد