مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 12:002020-10-27سياسي

التیماتوم 2 ماهه دادستان اصفهان به متصرفان حریم و بستر زاینده رود


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان به افرادی که با هدف سودجویی در حریم یا بستر زاینده رود اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز کرده اند 2 ماه فرصت داد تا به صورت خودجوش نسبت به رفع تصرف اقدام کنند در غیر این صورت دستگاه قضایی با عزم جدی با آنها برخورد قانونی خواهد کرد.

- ایسنا/اصفهان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان به افرادی که با هدف سودجویی در حریم یا بستر زاینده رود اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز کرده اند 2 ماه فرصت داد تا به صورت خودجوش نسبت به رفع تصرف اقدام کنند در غیر این صورت دستگاه قضایی با عزم جدی با آنها برخورد قانونی خواهد کرد.

علی اصفهانی در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فلاورجان، اظهار کرد: انتظار و مطالبه بحق عموم از دستگاه قضایی، فسادستیزی و مقابله همه جانبه با مفسدان در حوزه های مختلف است و مبارزه با فساد و عدالت اجتماعی دو روی یک سکه است که باید با همکاری همه دستگاه ها محقق شود.

وی افزود: در شرایط کنونی دارا بودن روحیه انقلابی و جهادی در انجام وظایف در هر مسئولیتی شرط اصلی پیشرفت و فائق آمدن به مشکلات است، چراکه دشمن با نقشه ایجاد یأس در مردم و مسئولان پا به میدان مبارزه نهاده است و ضرورت دارد با اتکای بر قدرت و قوای دورنی و همبستگی و اتحاد ملی همانند اوایل انقلاب در مقابل تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التیماتوم 2 ماهه دادستان اصفهان به متصرفان حریم و بستر زاینده رود

التیماتوم 2 ماهه دادستان اصفهان به متصرفان حریم و بستر زاینده رود