مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:502020-10-27سياسي

بدهی 20 هزار میلیاردی دستگاه های دولتی به بنیاد شهید


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: متأسفانه امروز بیش از 20 هزار میلیارد تومان مطالبات بنیاد از دستگاه های مختلف باقی مانده است که به هر دلیلی بازگشت داده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید اوحدی امروز در بیست و چهارمین نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تبریک آغاز ولایت حضرت ولیعصر (عج) و اشاره به احادیثی که بر شرایط ظهور ایشان مترتب است، گفت: در بحث انتظار و ظهور حضرت ولیعصر (عج)، دو نگاه در جامعه ما وجود دارد، یکی نگاه اشتباه و از بنیان رد شده ای است که معتقد است هرچه جور ظالمان بیشتر شود، ظهور سریع تر اتفاق می افتد؛ اما یک نگاه پویا و منبعث شده از آیات و روایات و وعده ائمه معصومین (ع) است و معتقد است انسان باید با عملکرد خودش زمینه ظهور امام عصر (عج) را پدید آورد؛ زیرا منتظر واقعی همیشه با اعمال خود آماده ظهور است.

رییس بنیاد شهید شهدا، جانبازان و ایثارگران را زمینه سازان ظهور و خدمت به آنان را توفیق خواند و افزود: چه توفیقی بالاتر از اینکه انسان در خدمت جامعه و انسان هایی قرار بگیرد که همه چیز خود را در اوج انتظار و آراستگی فدا کردند.

شهدا، خانواده های معظم ایشان و جانبازان عزیز تجلی واقعی و نمود عینی انسان منتظر هستند که پاره های تن خود را فدا کردند و چه سعادتی بالاتر از اینکه انسان در خدمت منتظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 20 هزار میلیاردی دستگاه های دولتی به بنیاد شهید

بدهی 20 هزار میلیاردی دستگاه های دولتی به بنیاد شهید