مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:502020-10-27سياسي

تداوم کاوش های تپه اشرف اصفهان/کردآباد پس از نیم قرن از بن بست خارج می شود


عملیات ادامه کاوش از ضلع شمالی تپه اشرف در مرحله نهایی شدن است و امیدواریم در ادوار بعدی با تداوم کاوشها از منظر سیمای شهری نیز ساماندهی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اخوان ظهر سه شنبه، در شصت و ششمین نشست خبری سه شنبه ها با رسانه اظهار داشت: منطقه چهار شهرداری اصفهان در مساحتی بالغ بر هفت هزار و 500 هکتار واقع شده که پازلی از بافت مختلف شهری و جمعیتی است.

وی افزود: در سه سال گذشته سعی شده است با برنامه ریزی شهری گسترده و رصد، پایش و آسیب شناسی محله های منطقه به صورت متوازن اقداماتی برای اهالی این منطقه انجام شود.

70 درصد بافت کردآباد ناکارآمد است مدیر منطقه 4 شهرداری اصفهان با اشاره به 17 محله با تنوع فرهنگی از بومی تا مدرن در این منطقه شهری تصریح کرد: 70 درصد بافت محله کردآباد ناکارآمد است؛ این درحالی است که محله های مدرنی مانند مهرآباد هم در این منطقه قرار دارد.

30 درصد فضای سبز کلانشهر اصفهان در منطقه 4 شهرداری است اخوان به سرانه فضای سبز در منطقه 4 شهرداری اصفهان هم گریزی زد و افزود: 30 درصد فضای سبز کلانشهر اصفهان در منطقه چهار شهرداری اصفهان واقع شده که در شرایط خشکسالی تأمین نیاز آبی این حجم از فضای سبز با دشواری همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کاوش های تپه اشرف اصفهان/کردآباد پس از نیم قرن از بن بست خارج می شود

تداوم کاوش های تپه اشرف اصفهان/کردآباد پس از نیم قرن از بن بست خارج می شود