مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:352020-10-27سياسي

حمایت از نیازمندان در قرارگاه «گامی به سوی جامعه مهدوی»


معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران از ادامه فعالیت «قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی» خبر داد گفت: خادمان مسجد مقدس جمکران در دور چهارم فعالیت های این قرارگاه و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برنامه های خود را از نهم تا هفدهم ربیع الاول اجرا می کنند.

- ابراهیم صدوقی  امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی مسجد مقدس جمکران در چهارمین گام فعالیت خود پس از ماه های شعبان، رمضان و دهه ولایت، از نهم ربیع الاول سالروز امامت حضرت ولی عصر ارواحنافداه تا هفدهم ربیع الاول، ولادت با سعادت رسول خدا(ص) طرح قربانی برای سلامتی امام زمان(علیه السلام) را انجام می دهد.

وی بیان کرد: با تاکید رهبرمعظم انقلاب مبنی بر ادامه یافتن نهضت تعاون و رزمایش همدلی و توزیع شد، بیان کرد: هدف اصلی این گونه فعالیت ها در مسجد مقدس جمکران، هم افزایی گروه های جهادی جهت ارائه مطلوب خدمات اجتماعی و انسجام ظرفیت های مردمی برای کمک رسانی به محرومین جامعه و ایجاد شبکه تعاملی خدمات اجتماعی با رویکرد رفع فقر و محرومیت و دمیدن روح مهدوی درجامعه است.

معاون خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران ادامه داد: این مکان مقدس در گام جدید، با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی و اجرای طرح قربانی به نیت سلامتی امام زمان (عج)، بسترسازی مناسبی را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از نیازمندان در قرارگاه «گامی به سوی جامعه مهدوی»

حمایت از نیازمندان در قرارگاه «گامی به سوی جامعه مهدوی»