مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-27اقتصادي

رد اصلاحیه نرخ کرایه تاکسی شهری اهواز / تصویب نرخ سرویس مدارس


در جلسه امروز شورای شهر اهواز، اصلاحیه لایحه نرخ کرایه تاکسی های خطی، بی سیم، راه آهن و فرودگاه در سال 99 مطرح شد که پس از اظهار نظر اعضای شورا، - ایسنا/خوزستان در جلسه امروز شورای شهر اهواز، اصلاحیه لایحه نرخ کرایه تاکسی های خطی، بی سیم، راه آهن و فرودگاه در سال 99 مطرح شد که پس از اظهار نظر اعضای شورا، در نهایت رد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت حمیدی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز در یکصد و بیست و ششمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (6 آبان ماه) برگزار شد، در دفاع از این لایحه اظهار کرد: در تیرماه سال 98 نرخ کرایه تاکسی 20 درصد افزایش یافت که از مهرماه همان سال لازم الاجرا بود اما از سال گذشته تاکنون اتفاقات زیادی افتاده و نرخ بنزین سه برابر افزایش یافته است.

به دلیل تحریم های ظالمانه آمریکا نیز شاهد تورم در کشور هستیم.

وی افزود: بنابراین کلانشهرهای مختلف میزان افزایش حمل و نقل را استخراج کردند و نرخ کرایه تاکسی در تهران و قم 35 درصد و در مشهد 15 تا 45 درصد افزایش یافت.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اهواز گفت: در اسفندماه سال گذشته سازمان تاکسیرانی اهواز فرمول های افزایش نرخ تاکسی را استخراج کرد که طبق این فرمول ها باید 30 درصد افزایش قیمت را انجام می دادیم اما در نهایت این مساله در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر بررسی و به 20 درصد کاهش یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد اصلاحیه نرخ کرایه تاکسی شهری اهواز / تصویب نرخ سرویس مدارس

رد اصلاحیه نرخ کرایه تاکسی شهری اهواز / تصویب نرخ سرویس مدارس