مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 11:202020-10-27بين الملل

پیش بینی وزیر اسراییلی درباره افزایش مذاکرات با 5 کشور عربی بعد از انتخابات آمریکا


وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مذاکرات با پنج کشور عربی بعد از انتخابات آمریکا در اوایل ماه آتی بیشتر خواهد شد تا این کشورها برای عادی سازی روابط خود با تل آویو متقاعد شوند.

- وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مذاکرات با پنج کشور عربی بعد از انتخابات آمریکا در اوایل ماه آتی بیشتر خواهد شد تا این کشورها برای عادی سازی روابط خود با تل آویو متقاعد شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الی کوهن، وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه 20 تلویزیون این رژیم گفت که مذاکرات با پنج کشور عربی بعد از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اوایل ماه آتی درخصوص عادی سازی روابط این کشورها با اسراییل شدت بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی تصریح کرد: بعد از امضای توافقنامه با امارات، من گفتم که توافق های دیگری با یک کشور حوزه خلیج فارس و یک کشور از آفریقا وجود خواهد داشت و پس از آن، بحرین و سودان به این مسیر تاریخی پیوستند.

کوهن عنوان کرد: پنج کشور دیگر عبارت است از عربستان، عمان، قطر، الجزایر و مراکش که مذاکرات با این کشورها بعد از انتخابات آمریکا بیشتر خواهد شد.

این در حالی است که پیشتر روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی با افشای اسامی 5 کشوری که ترامپ از ذکر نامشان خودداری می کند نوشت که ولیعهد عربستان سعودی برجسته ترین طرف عادی ساز با رژیم ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزیر اسراییلی درباره افزایش مذاکرات با 5 کشور عربی بعد از انتخابات آمریکا

پیش بینی وزیر اسراییلی درباره افزایش مذاکرات با 5 کشور عربی بعد از انتخابات آمریکا