مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-27ورزشي

راه اندازی نخستین زمین استاندارد مینی گلف در قم


رییس هیأت گلف استان قم از راه اندازی نخستین زمین استاندارد رشته مینی گلف با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و تجلیل از قهرمانان گلف قم خبر داد.

- رضا دلاوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: ابتدای هفته جاری با حضور رییس فدراسیون گلف، مدیر کل ورزش و جوانان و مسؤولان استان قم شاهد بهره برداری از نخستین زمین مینی گلف استاندارد قم در یکی از مناطق کم برخوردار اما پر از استعداد و نخبه های ورزشی یعنی نیروگاه بودیم.

وی با بیان اینکه زمین استاندارد مینی گلف قم در مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قم احداث شده، اضافه کرد: مکانی که این زمین احداث شده پیش از این یک زمین بلا استفاده و رها شده بود اما اکنون به فضای ورزشی کاملا استاندارد در یکی از مراکز مهم ورزشی استان قم تبدیل شده است.

رییس هیأت گلف استان قم افزود: از مزایای دیگر احداث این مکان می توان به ایجاد نخستین محل استاندارد تمرینی برای قهرمانان شاخص مینی گلف قم اشاره کرد، ضمنا شاهد افزایش سرانه اماکن ورزشی در یکی از مناطق در حال توسعه قم و نزدیک شدن هرچه بیشتر به هدف عمومی سازی و گسترش این ورزش یعنی گلف و مینی گلف هستیم.

وی با اشاره به تاثیر احداث این زمین در زیبا سازی و بهبود بصری محیط مجموعه ورزشی جوادالائمه، ابراز کرد: همه این موارد در حالی اتفاق افتاده که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین زمین استاندارد مینی گلف در قم

راه اندازی نخستین زمین استاندارد مینی گلف در قم