مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-27دانش

باید به شرایط کرونایی نگاه مثبت داشته و با رویکرد جدید فعالیت کنیم


وزیر علوم با تاکید بر اینکه در مجموعه های علمی به هیچ وجه نباید نگاه رو به عقب وجود داشته باشد، تصریح کرد: باید به شرایط کرونایی نگاه مثبت داشته باشیم و با رویکرد جدید فعالیت کنیم.

- وزیر علوم با تاکید بر اینکه در مجموعه های علمی به هیچ وجه نباید نگاه رو به عقب وجود داشته باشد، تصریح کرد: باید به شرایط کرونایی نگاه مثبت داشته باشیم و با رویکرد جدید فعالیت کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامی در یازدهمین نشست مجازی معاونان و مدیران بین الملل دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی، پژوهشی و فناوری کشور که امروز (سه شنبه) در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، با اشاره به اینکه در چند سال اخیر فعالیت های خوبی در زمینه توسعه ارتباطات بین المللی داشته ایم و باید به این موضوع به عنوان یک سرمایه توجه شود، اظهار داشت: توسعه آموزش عالی در سطح بین الملل نشان از توانمندی مجموعه های علمی کشور است و در شرایط کنونی با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا، برای همه کشورها یک جهش و انتقال از زمان حاضر به زمان جلوتر اتفاق افتاده است که هر کشوری با توجه به مختصات خود از این جهش بی بهره نبوده است.

وی ادامه داد: دستاوردهایی که در این دوره داشته ایم قابل توجه بوده است؛ سرمایه هایی که در شکل تجربه مبادله شدند، توسعه فناوری ها، تأمین زیرساخت ها، امکانات فیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید به شرایط کرونایی نگاه مثبت داشته و با رویکرد جدید فعالیت کنیم

باید به شرایط کرونایی نگاه مثبت داشته و با رویکرد جدید فعالیت کنیم