مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:402020-10-27سياسي

حقوق دانان بسیجی: «مکرون» پاسخ هتاکی اش را خواهد گرفت


کانون های بسیج حقوق دانان استان های غربی کشور با صدور بیانیه ای اقدام و صحبت های هتاکانه رییس جمهور فرانسه را شدیداً محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بعد از صحبت های هتاکانه رییس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر رحمت و مهربانی، 61 کانون بسیج حقوق دانان استان های غربی کشور بیانیه ای در این خصوص صادر کرده اند.

  مشروح این بیانیه به شرح ذیل است: اقدام موهن نشریه فرانسوی شارلی ابدو در باز نشر کاریکاتورهای اهانت آمیز نسبت به ساحت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم و توهین به ارزش های والای اسلامی و عقاید بیش از یک میلیارد مسلمان در جهان، قلب موحدان عالم را جریحه دار کرد و بار دیگر جلوه دیگری از لیبرال دموکراسی، مدرنیته و جاهلیت مدرن را به رخ جهانیان کشید.

این اقدام موهن نتیجه همان مدرنیته انسان مداری است که ارزش ها و کرامت انسانی را به سخره گرفته، موهبت الهی آزادی را در بند کژ فهمی های خود به اسارت کشیده و  ولنگاری را به جای هنر آزادی بخش بر افکار عمومی تحمیل کرده است.

این اهانت به الگوی خوبی ها و مهربانی ها، نتیجه همان لیبرال دموکراسی است که یک روز به بهانه آزادی، فعالیت گروه های تروریستی و کشتار زنان و کودکان در یمن، عراق، سوریه، فلسطین، افغانستان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق دانان بسیجی: «مکرون» پاسخ هتاکی اش را خواهد گرفت

حقوق دانان بسیجی: «مکرون» پاسخ هتاکی اش را خواهد گرفت