مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:152020-10-27اجتماعي

موزه تاریخ آموزش و پرورش فارس راه اندازی می شود


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت: موزه تاریخ آموزش و پرورش بعد از یک دوره فترت 20 ساله، در آینده ای نزدیک راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/فارس معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت: موزه تاریخ آموزش و پرورش بعد از یک دوره فترت 20 ساله، در آینده ای نزدیک راه اندازی خواهد شد.

محسن کلاری سه شنبه 6 آبان به خبرنگاران گفت: بخش اول از راه اندازی این موزه سال 1379 شروع شده بود و امیدوار هستیم که در آینده نزدیک و در ساختمانی مناسب شامل 3 بخش روستایی، عشایری و شهری راه اندازی می شود.

کلاری گفت: لزوم ایجاد فرهنگ بسیار غنی استان پهناور فارس با دارا بودن آموزش و پرورشی به قدمت حدود 125 سال سابقه ضروری و اجتناب ناپذیر بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه تمام مدیران کلان ادوار مختلف بر این بودند که موزه تاریخ آموزش وپرورش را راه اندازی کنند، افزود: با پی گیری های انجام شده در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح این موزه با حدود 8 هزار اثر تاریخی، آموزشی و پرورشی مربوط به 125 سال تاریخ ارزشمند و پرافتخار آموزش و پرورش استان فارس خواهیم بود.

کلاری ادامه داد: این موزه در یکی از بناهای زیبا و تاریخی آموزش و پرورش افتتاح خواهد شد و امیدواریم محلی برای حضور و استفاده عموم مردم و به ویژه فرهنگیان باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه تاریخ آموزش و پرورش فارس راه اندازی می شود

موزه تاریخ آموزش و پرورش فارس راه اندازی می شود