مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:152020-10-27پزشكي

694 بیمارستان کشور درگیر کرونا / دماوند و ورامین؛ کانون بحرانی کرونا در تهران


سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اعمال محدودیتهای ضد کرونا در 43 شهرستان کشور، دماوند و ورامین را کانون بحرانی کرونا در تهران اعلام کرد.

- 694 بیمارستان کشور درگیر کرونا / دماوند و ورامین؛ کانون بحرانی کرونا در تهران سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اعمال محدودیتهای ضد کرونا در 43 شهرستان کشور، دماوند و ورامین را کانون بحرانی کرونا در تهران اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سیماسادات لاری در بخش دیگری از نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد در پاسخ به سوالی درباره اعمال محدودیت ها در کشور گفت: اینکه بخواهیم تمام کشور را تعطیل کنیم، امکان پذیر نیست.

هیچ کشوری هم به سمت تعطیلی مطلق پیش نمی رود.

براساس رنگ بندی هایی که برای استان ها در نظر گرفته ایم، محدودیت هایی را برای 43 شهرستان قائل شدیم تا بتوانیم از گسترش وضعیت بحرانی این شهرستان ها به سایر شهرها جلوگیری کنیم.

محدودیتهای کرونایی برای 43 شهرستان وی ادامه داد: این محدودیت ها مشابه محدودیت های ابتدای شیوع بیماری و اسفندماه هستند و تقریبا به جز مغازه هایی که عرضه مواد غذایی را بر عهده دارند، مابقی جاها فعلا به مدت یک هفته تعطیل اعلام شدند.

اینکه بخواهیم پس از حدودا هشت ماه که ویروس به کشورمان آمده مجددا همه مشاغل را تعطیل کنیم، اجرایی نیست؛ زیرا مردم نیز از نظر اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

694 بیمارستان کشور درگیر کرونا / دماوند و ورامین؛ کانون بحرانی کرونا در تهران

694 بیمارستان کشور درگیر کرونا / دماوند و ورامین؛ کانون بحرانی کرونا در تهران