مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-27اقتصادي

مجوز کسب و کار بدون نیاز به شماره اقتصادی


با حذف گام 45 فرآیند ثبت نام و تخصیص شماره اقتصادی ، اشخاص حقوقی پس از ثبت شرکت یا کسب مجوز فعالیت، از نظر سازمان مالیاتی مودی تلقی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور مالیاتی ایران، محمد مسیحی با اشاره به رویکرد اساسی نظام مالیاتی مبنی بر حمایت از تولید و صادرات، عنوان داشت: روان سازی و تسهیل فضای کسب و کار و ایجاد پنجره واحد شروع کسب و کار باعث شده، فعالان اقتصادی در شرایطی ایده آل تر و به دور از پیچیدگی های اداری، مجوزهای لازم کسب و کار را اخذ نمایند.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این، اجرای گام 45 فرایند ثبت نام و تخصیص شماره اقتصادی به اشخاص حقیقی و حقوقی، بین یک ماه تا دو ماه زمان می برد که هم اکنون، با حذف این گام، فعالان اقتصادی از همان زمان ثبت شرکت یا کسب مجوز فعالیت، از نظر سازمان امور مالیاتی کشور، مودی تلقی شده و شماره اقتصادی آنها بدون نیاز به طی مراحل راستی آزمایی صادر خواهد شد و نیاز به هیچ استعلام دیگری نیست.

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور اضافه کرد: با موافقت وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی مبنی بر اصلاح فصل دوم آیین نامه اجرایی تبصره (3) ماده 169 قانون مالیات های مستقیم مصوب 1394/4/31، ضمن صدور بخشنامه ای از سوی سازمان امور مالیاتی کشور، گام 45 در سامانه مالیاتی، در خصوص فرایند راست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز کسب و کار بدون نیاز به شماره اقتصادی

مجوز کسب و کار بدون نیاز به شماره اقتصادی