مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 10:002020-10-27پزشكي

کرونا در سطح شهر در حال چرخش است


برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا باید به سمت فرهنگ سازی، آگاه سازی و قانع کردن مردم به استفاده دائمی از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی تعیین شده توسط وزارت بهداشت برویم.

- ایسنا/بوشهر فرماندار گناوه گفت: برای کاهش آمار مبتلایان به کرونا باید به سمت فرهنگ سازی، آگاه سازی و قانع کردن مردم به استفاده دائمی از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی تعیین شده توسط وزارت بهداشت برویم.

  غلامرضا مهرجو در نشست ستاد شهرستانی پیشگیری و کنترل کرونا اظهار کرد: درصد متوفیان کرونا در شهرستان گناوه نشان از چرخش این بیماری در جامعه و به خصوص در اجتماع های خانوادگی دارد.

وی با بیان اینکه با شروع موج سوم کرونا باید مکان ها و اجتماعاتی که احتمال انتقال بیماری را افزایش می دهند تعطیل شوند، افزود: در این راستا کلیه کافه های سطح شهر باید مجوز فعالیت داشته باشند، عرضه قلیان اکیداً ممنوع است و در صورت عرضه باید مکان عرضه سریعاً پلمپ شود.

مهرجو تأکید کرد: کنترل و کاهش کرونا تنها در صورتی امکان پذیر است که مردم در اجرای پروتکل های بهداشتی پیشگام باشند و بدون همراهی آنها این مهم امکان پذیر نیست، بنابراین کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا شهرستان در راستای آگاه سازی و اقناع مردم اقدام کند و در این راستا رسانه ها و مسئولین فرهنگی شهر یاری رسان آنها باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در سطح شهر در حال چرخش است

کرونا در سطح شهر در حال چرخش است