مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-27سياسي

امروزه دشمن به صورت علنی با اسلام در افتاده است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امروزه دشمن به صورت علنی با اسلام و پیامبر (ص) و آنچه که نماد دین مبین اسلام است، در افتاده است.

- ایرانشهر - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امروزه دشمن به صورت علنی با اسلام و پیامبر (ص) و آنچه که نماد دین مبین اسلام است، در افتاده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان ظهر امروز در نشست صمیمی با علمای اهل تشییع و تسنن ایرانشهر که در محل سالن اجتماعات دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن با اصل اسلام مشکل دارد و هیچ فکر، مذهب و گرایشی از اسلام را نمی پسندد.

وی ادامه داد: در این برهه از زمانه دشمن شمشیر را از رو بسته است، در گذشته دشمن ظاهر سازی و حفظ ظاهر می کردند به طوری که طوری رفتار می کردند که همه فکر کنند به همه ادیان و افکار دنیا احترام می گذارند اما در حال حاضر و در این برهه زمانی بغض و کینه خود را نسبت به اسلام و پیغمبر اسلام به گونه های مختلفی به مثل قرآن سوزی، کاریکاتور کشیدن و غیره اعلام می کنند و برخی از مسئولان کشورها نیز که خود را حامی حقوق بشر و کشور خود را مهد حقوق بشر عنوان می کنند نیز از این گونه حرکات به بهانه آزادی بیان حمایت می کنند و عملاً امروزه با اسلام و آنچه که نماد اسلام است در افتاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروزه دشمن به صورت علنی با اسلام در افتاده است

امروزه دشمن به صورت علنی با اسلام در افتاده است