مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-27حوادث

دستگیری عامل انتشار سم و کشتار گسترده ماهیان در پارک ملی دز


رییس اداره پارک ملی دز از دستگیری عامل انتشار سم و کشتار گسترده ماهیان در کانال های آبیاری کشاورزی حاشیه پارک ملی و منطقه حفاظت شده دز خبر داد.

- رضا قپانچی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی گزارش بومیان محلی و همکاری کلانتری شهر شمس آباد از توابع شهرستان دزفول، مأموران یگان حفاظت این اداره موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر متخلف صید غیرمجاز آبزیان با روش غیرمتعارف و غیراخلاقی پراکنش سم در منابع آبی و کانال های آبیاری مزارع کشاورزی شدند.

وی افزود: متخلف مذکور که سابقه تخلف و تکرار جرم را این حوزه دارد، پس از دستگیری به منظور رسیدگی به جرایم رخ داده به دستگاه قضایی معرفی شد.

قپانچی پور تأکید کرد: صیادی با روش های غیرمتعارف از جمله استفاده از سموم نه تنها از لحاظ شرعی حرام است، بلکه صید انجام شده آلوده و غیربهداشتی بوده و سلامتی افراد مصرف کننده را با عوارض و مخاطرات جدی روبه رو می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در چند روز اخیر کلیپی از مرگ گسترده ماهیان در رودخانه دز منتشر شده بود که واکنش و اعتراض دوستداران محیط زیست را به همراه داشت.

پارک ملی دز واقع در میانرود دزفول با برخورداری از 17 هزار هکتار مساحت، زیستگاه گونه های مختلف جانوری به ویژه گوزن زرد ایرانی است که در 150 کیلومتر از مسیر رودخانه دز امتداد دارد و از آن به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل انتشار سم و کشتار گسترده ماهیان در پارک ملی دز

دستگیری عامل انتشار سم و کشتار گسترده ماهیان در پارک ملی دز