مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-27اقتصادي

آمادگی شرکت گاز فارس برای گازرسانی پایدار در فصل سرما


در آستانه شروع فصل سرد سال، کمیته مدیریت بحران شرکت گاز فارس با هدف ایجاد آمادگی برای گازرسانی پایدار به مشترکین  با حضور مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز استان تشکیل شد.

- ایسنا/فارس در آستانه شروع فصل سرد سال، کمیته مدیریت بحران شرکت گاز فارس با هدف ایجاد آمادگی برای گازرسانی پایدار به مشترکین  با حضور مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز استان تشکیل شد.

مدیر عامل شرکت گاز فارس سه شنبه 6 آبان در جلسه کمیته بحران این شرکت ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده، بر آمادگی کامل این شرکت گاز برای ورود به فصل سرد سال تاکید و اضافه کرد: این شرکت با بررسی نقاط حساس شبکه گازرسانی و تاسیسات، تمهیدات لازم را برای تامین پایدار گاز در شهرها و روستاهای استان در فصل سرد اندیشیده است.

به گفته غلامعباس حسینی، بازدید و بررسی تاسیسات، ایستگاه های تقلیل فشار گاز و خطوط شبکه و شیرهای گاز و برگزاری مانورهای منظم به منظور شناسایی نقاط ضعف از جمله اولویت های کاری واحدهای بهره برداری شرکت گاز فارس است تا با برنامه ریزی های انجام شده و استفاده از توان و ظرفیت شرکت، تامین گاز پایدار، مستمر و ایمن برای مشترکان استان رقم بخورد.

وی در این جلسه بر فرهنگ سازی استفاده ایمن از گاز طبیعی تاکید کرد و گفت : واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ اس یی) این شرکت با همرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شرکت گاز فارس برای گازرسانی پایدار در فصل سرما

آمادگی شرکت گاز فارس برای گازرسانی پایدار در فصل سرما