مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-27سياسي

دیدار رییس جهاد دانشگاهی با معاون عمرانی استاندار مازندران


صبح امروز محمدرضا شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران به همراه هیئت همراه با مهدی رازجویان معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری این استان دیدار و تبادل نظر کردند.

- ایسنا/مازندران صبح امروز محمدرضا شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران به همراه هیئت همراه با مهدی رازجویان معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری این استان دیدار و تبادل نظر کردند.

در این دیدار شافعیان رییس جهاد دانشگاهی مازندران با تاکید بر اینکه مجموعه جهاد دانشگاهی با ظرفیت و پتانسیل بالایی که دارد می تواند در راستای توسعه این استان گام مهمی بردارد گفت: جهاد دانشگاهی مازندران فعالیت های علمی و پژوهشی متناسب با توسعه استان را در سایت تحقیقاتی شهید سلیمانی چپکرود جویبار انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه وجود آب بندان و اراضی مستعد کشت در کنار فعالیت های شیلاتی و تولید جلبک اسپرولینا در این سایت تحقیقاتی می تواند مورد توجه مسئولان استانی قرار بگیرد خاطرنشان کرد: در راستای فعالیت های پژوهشی و علمی این نهاد در استان تولید جلبک اسپرولینا و فرآوری حاصل از آن است که در حال تحقیق برای استفاده از آن به عنوان مکمل های غذایی و مباحث شیلاتی و در دراز مدت مصرف انسانی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس جهاد دانشگاهی با معاون عمرانی استاندار مازندران

دیدار رییس جهاد دانشگاهی با معاون عمرانی استاندار مازندران