مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-27سياسي

گروه جهادی عمار دانشگاه آزاد کرمان برای مقابله با کرونا نیرو می پذیرد


سیدسجاد مهدوی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص آماده سازی مجدد نیرو های جهادی برای مقابله با کرونا گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم همکاری جوانان با ستاد ملی مبارزه با کرونا در حال ثبت نام و سامان دهی نیرو های داوطلب دانشجویی هستیم.

سیدسجاد مهدوی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص آماده سازی مجدد نیرو های جهادی برای مقابله با کرونا گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم همکاری جوانان با ستاد ملی مبارزه با کرونا در حال ثبت نام و سامان دهی نیرو های داوطلب دانشجویی هستیم.

مهدوی با اشاره به نیاز کنونی کشور به نیروی جوان جهادگر گفت: نیرو های داوطلب دانشجویی می توانند در حوزه های مختلفی از جمله بهداشت، ضدعفونی معابر، پرستاری و آموزش همکاری داشته باشند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کرمان افزود: دانشجویان در عرصه های مختلف ثبات قدم و پیشگامی خود را ثابت کرده اند و این بار نیز با توجه به دستورات رهبری پای کار خواهند آمد.

وی در پایان تاکید کرد: دانشجویانی که علاقمند به فعالیت جهادی در حوزه های مقابله با کرونا هستند، می توانند مشخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه جهادی عمار دانشگاه آزاد کرمان برای مقابله با کرونا نیرو می پذیرد

گروه جهادی عمار دانشگاه آزاد کرمان برای مقابله با کرونا نیرو می پذیرد