مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-27ورزشي

این خانه به دوشی ادامه دارد ...


چند سالی است که دختران فوتبالیست خوزستان به دلیل بی میلی و بی مهری باشگاه های لیگ برتری استان، سختی های بسیاری را برای بازی در تیم های خارج از استان به جان می خرند.

- ایسنا/خوزستان چند سالی است که دختران فوتبالیست خوزستان به دلیل بی میلی و بی مهری باشگاه های لیگ برتری استان، سختی های بسیاری را برای بازی در تیم های خارج از استان به جان می خرند.

امسال در حالی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برگزار می شود که احتمال حضور تیمی از خوزستان، مهد فوتبال کشور در این رقابت ها بسیار کمرنگ است؛ آویسا خوزستان که سال گذشته اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه کرد، فعلا به دلایلی احتمال حضورش در لیگ برتر مشخص نیست و البته باتوجه به این که تمام تیم های لیگ برتری، سرمربی و تقریبا بازیکنان خود را برای فصل جدید لیگ برتر شناخته اند اما آویسا اقدامی در این زمینه نداشته، باید حضور این تیم در لیگ برتر را منتفی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اما دختران خوزستانی چند سالی است که چشم انتظار تیم داری باشگاه های لیگ برتری خوزستان به ویژه باشگاه بزرگ، منسجم و با ساختار فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال بانوان هستند.

آرزویی که البته با اعلام معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان مبنی بر منتفی شدن تیم داری فولاد در فصل پیش روی لیگ برتر بانوان به دلیل محدودیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این خانه به دوشی ادامه دارد ...

این خانه به دوشی ادامه دارد ...