مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-27سياسي

برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس بانیاز ویژه کردستان


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان از برگزاری بیست وسومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس با نیازهای ویژه استان به صورت غیر حضوری و الکترونیکی خبر داد.

- خلیل رنجبر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اعلام خبر برگزاری بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در مدارس با نیازهای ویژه استان همزمان با سراسر کشور اظهار کرد: 112 دانش آموز به عنوان اعضای اصلی و علی البدل شورای دانش آموزی انتخاب می شوند.

وی با بیان اینکه این انتخابات در 39 مدرسه استان در حال برگزاری است، اظهار کرد: حضور دانش آموزان با نیازهای ویژه درعرصه انتخاباتی، نشانگر توانمندی، لیاقت و پشتکار این دانش آموزان است.

رنجبر گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا ثبت نام دانش آموزان برای انتخابات، تبلیغات نامزدها وانتخابات شوراهای دانش آموزی با شعار شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب در بستر فضای مجازی شاد برگزار می شود.

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان عنوان کرد: انتخابات شورای دانش آموزی در فضای مجازی تجربه جدید تربیتی و اجتماعی است.

رنجبر ایجاد زمینه مناسب برای آموزش و ارتقای سطح علمی، فرهنگی، اجتماعی دانش آموزان برای حضور موثر آنان در عرصه های مختلف جامعه را از اهداف برگزاری این انتخابات برشمرد و افزود: گرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس بانیاز ویژه کردستان

برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس بانیاز ویژه کردستان