مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-27سياسي

اظهارات موافقان و مخالفانِ دوفوریت طرح رتبه بندی فرهنگیان


موافقان بررسی طرح رتبه بندی فرهنگیان به صورت دو فوریتی تاکید داشتند که تصویب این طرح می تواند دولت را ملزم به اجرای قانون رتبه بندی فرهنگیان کند.

- موافقان بررسی طرح رتبه بندی فرهنگیان به صورت دو فوریتی تاکید داشتند که تصویب این طرح می تواند دولت را ملزم به اجرای قانون رتبه بندی فرهنگیان کند.

اما مخالفان بررسی این طرح به صورت دو فوریت خاطرنشان کردند که این دولت است که باید هر چه سریعتر در راستای اجرای رتبه بندی فرهنگیان اقدام کند و لایحه بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس تقاضای گروهی از نمایندگان برای بررسی طرح رتبه بندی فرهنگیان به صورت دو فوریت را بررسی کرده اما در نهایت با بررسی این طرح به صورت یک فوریت موافقت کردند.

عباس گودرزی در مخالفت با بررسی این طرح به صورت دو فوریت بیان کرد: واقعیت این است که هیچ نماینده ای مخالف اجرایی شدن نظام رتبه بندی فرهنگیان نیست اما مجلس باید حکیمانه قانونگذاری کند.

ما نمی توانیم طرح امضا کنیم و دولت را الزام به ارائه لایحه نظام رتبه بندی فرهنگیان کنیم.

آن گاه شورای نگهبان نیز این مصوبه را مغایر قانون می داند آن وقت این جو ایجاد می شود که مجلس موافقت کرده و شورای نگهبان مخالفت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات موافقان و مخالفانِ دوفوریت طرح رتبه بندی فرهنگیان

اظهارات موافقان و مخالفانِ دوفوریت طرح رتبه بندی فرهنگیان