مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-27بين الملل

دهها هزار نفر از مردم بنگلادش علیه فرانسه تظاهرات کردند


دهها هزار نفر از مردم بنگلادش در اعتراض به هتک حرمت فرانسوی ها به ساحت مقدس دین اسلام و پیامبر عظیم الشان (ص) در خیابان های داکا پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، در ادامه اعتراضات ضد فرانسه در کشورهای مختلف جهان، دهها هزار نفر از مردم بنگلادش روز سه شنبه در اعتراض به  هتک حرمت مقامات و مطبوعات فرانسوی به ساحت مقدس دین اسلام و پیامبر عظیم الشان اسلام در خیابانهای داکا پایتخت این کشور تظاهرات کردند.

  طی چند روز گذشته در کشورهای مختلف از جمله عراق نیز در اعتراض به اقدامات اسلام ستیزانه دولت و رسانه های فرانسوی در مقابل سفارت این کشور تجمعات اعتراضی برپا کردند.

مقامات کشورهای اسلامی نیز به اظهارات اسلام هراسانه امانوئل ماکرون رییس جمهور فرانسه واکنش نشان داده و آن را محکوم کردند.

رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه با اشاره به انتشار کاریکاتورهای اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در فرانسه و اظهارات رییس جمهور این کشورگفت: درباره رییس جمهوری که با میلیون ها عضو از گروه های اعتقادی مختلف به این شکل برخورد می کند، چه می توان گفت: اول از همه، چکاپ ذهنی انجام بده.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهها هزار نفر از مردم بنگلادش علیه فرانسه تظاهرات کردند

دهها هزار نفر از مردم بنگلادش علیه فرانسه تظاهرات کردند