مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 08:152020-10-27سياسي

کنفرانس بین المللی وحدت با مشارکت 167 کشور به صورت مجازی برگزار می شود


دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به برپایی مجازی سی وچهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، گفت: در این کنفرانس بیش از 167 سخنران از 47 کشور به بیان دیدگاه های خود می پردازند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام حمید شهریاری، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی در نشست خبری سی وچهارمین مجمع کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با بیان اینکه میل قلبی ما این بود که کنفرانس را به صورت حضوری برپا کنیم اما کرونا مانع این امر شد، اظهار داشت: حدود هشت ماه قبل برای حضور میهمانان در کنفرانس بین المللی وحدت برنامه ریزی کردیم، اما با حاد شدن شرایط برنامه ریزی تغییر کرد و مقرر شد تا این کنفرانس برای نخستین بار به صورت غیرحضوری برپا شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های سی وچهارمین کنفرانس بین المللی وحدت در حالی برپا می شود که بیش از هر زمانی نیازمند وحدت هستیم، افزود: وحدت اسلامی شاخصی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دشمنان اسلام و سرویس اطلاعاتی آنها درصدد هستند با جنگ و ترور موجب تفرقه و گسست اسلام شوند و در اقدام اخیر عادی سازی روابط با اسراییل را اعلام کردند که ما این اقدام را محکوم می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی وحدت با مشارکت 167 کشور به صورت مجازی برگزار می شود

کنفرانس بین المللی وحدت با مشارکت 167 کشور به صورت مجازی برگزار می شود