مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-27بين الملل

المالکی: تا اسراییل بهای اشغالگری اش را ندهد با حسن نیت مذاکره نمی کند


وزیر خارجه فلسطین اعلام کرد، درخواست رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برای برگزاری کنفرانس بین المللی صلح، آخرین تلاش برای اثبات پایبندی فلسطین به صلح بر اساس سیاست مهار است نه به حاشیه راندن.

- وزیر خارجه فلسطین اعلام کرد، درخواست رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برای برگزاری کنفرانس بین المللی صلح، آخرین تلاش برای اثبات پایبندی فلسطین به صلح بر اساس سیاست مهار است نه به حاشیه راندن.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، ریاض المالکی، وزیر خارجه فلسطین خاطرنشان کرد، درخواست محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین از آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل برای برگزاری کنفرانس بین المللی صلح با مشارکت تمامی طرف های ذی ربط در اوایل سال آتی میلادی، پیوستن به روند صلح واقعی بر اساس قوانین بین المللی، قطعنامه های سازمان ملل و همچنین اصول توافق شده و با همکاری کمیته چهار جانبه بین المللی و اعضای شورای امنیت است.

المالکی در ادامه افزود: این درخواست محمود عباس، آخرین تلاش برای اثبات پایبندی ما به صلح و مشروعیت و مذاکره نه دیکته کردن و همچنین بر اساس کثرت گرایی است نه یک جانبه گرایی.

وی همچنین تصریح کرد: من می دانم که شماری از کشورها حمایت خود را از ابتکار عمل محمود عباس اعلام کرده اند و امیدوارم همکاری با همه شما تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المالکی: تا اسراییل بهای اشغالگری اش را ندهد با حسن نیت مذاکره نمی کند

المالکی: تا اسراییل بهای اشغالگری اش را ندهد با حسن نیت مذاکره نمی کند