مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-27سياسي

پیشنهاد کنترل تردد ورودی دیلم به ستاد استانی کرونا ارسال شده است


با توجه به اینکه شهر ورودی استان بوشهر هستیم، پیشنهاد کنترل تردد ورودی دیلم را در روزهای آخر هفته به ستاد استانی ارسال کرده ایم که این مسئله نیاز به تصویب در ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد.

- ایسنا/بوشهر فرماندار دیلم گفت: با توجه به اینکه شهر ورودی استان بوشهر هستیم، پیشنهاد کنترل تردد ورودی دیلم را در روزهای آخر هفته به ستاد استانی ارسال کرده ایم که این مسئله نیاز به تصویب در ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد.

  احمد دشتی در جلسه مشترک پدافند غیرعامل و شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان دیلم اظهار کرد: دستگاه های اجرایی صمت، شبکه بهداشت و اتاق اصناف گشت های نظارتی خود را تشدید کنند.

وی ضمن تقدیر از تلاش اعضای ستاد مدیریت بحران در ایام مواجهه با کرونا عنوان داشت: استان بوشهر در موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی نیز نسبت به بسیاری از استان ها در وضعیت بهتری قرار دارد.

دشتی افزود: با توجه به اینکه مردم از لحاظ اقتصادی وضعیت خوبی را سپری نمی کنند، تمایل زیادی جهت تعطیلی صنوف نداریم ولی مواقعی که متصدیان نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند، جهت تعطیلی واحد صنفی متخلف اقدام می شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم نیز بیان کرد: در راستای مقابله با بیماری کرونا بازدیدهای مشترک و انفرادی همکاران ما از اصناف و اماکن به صورت روزانه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد کنترل تردد ورودی دیلم به ستاد استانی کرونا ارسال شده است

پیشنهاد کنترل تردد ورودی دیلم به ستاد استانی کرونا ارسال شده است