مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-27اجتماعي

70 درصد دانش آموزان بی بضاعت رفسنجان گوشی هوشمند ندارند


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رفسنجان گفت: 70 درصد دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد رفسنجان از داشتن گوشی همراه یا تبلت هوشمند محروم هستند.

- رفسنجان - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رفسنجان گفت: 70 درصد دانش آموزان بی بضاعت تحت پوشش کمیته امداد رفسنجان از داشتن گوشی همراه یا تبلت هوشمند محروم هستند.

حسین فداکار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعداد دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رفسنجان که اقشار آسیب پذیر هستند 856 نفر و تعداد دانشجویان تحت پوشش 120 نفر می باشند.

وی بیان کرد: امسال یکی از مشکلاتی که با آن مواجه شدیم بحث استفاده از موبایل یا تبلت برای استفاده دانش آموزان برای کلاس های آنلاین و فضای مجازی است که اکثر خانواده های تحت پوشش در این رابطه با مشکل روبرو هستند.

فداکار با بیان اینکه برخی خانواده ها گاهی تا سه دانش آموز دارند که یا موبایل دارای سیستم اندرویدی ندارند یا تنها یک موبایل دارند، افزود: به عنوان مثال یک خانواده دارای سه فرزند یتیم اصلاً تلفن اندرویدی نداشتند و از تلفن یکی از همسایه های خود استفاده می کردند که وقتی متوجه موضوع شدیم با یکی از خیّران صحبت کردیم و او هم بلافاصله خریداری کرد و یک دستگاه موبایل به این خانواده اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد دانش آموزان بی بضاعت رفسنجان گوشی هوشمند ندارند

70 درصد دانش آموزان بی بضاعت رفسنجان گوشی هوشمند ندارند