مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-27فرهنگي

کتاب «خانه اربابی بهاءالملک» منتشر شد


کتاب «خانه اربابی بهاءالملک» نوشته خسرو محمدی با نگاه به تاریخ، فرهنگ، معماری و هنر استان همدان در بازه زمانی 1263 تا 1333 هجری قمری، توسط حوزه هنری همدان منتشر شد.

- کتاب خانه اربابی بهاءالملک نوشته خسرو محمدی با نگاه به تاریخ، فرهنگ، معماری و هنر استان همدان در بازه زمانی 1263 تا 1333 هجری قمری، توسط حوزه هنری همدان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کتاب خانه اربابی بهاءالملک نوشته خسرو محمدی با نگاه به تاریخ، فرهنگ، معماری و هنر استان همدان در بازه زمانی 1263 تا 1333 هجری قمری، به تازگی توسط حوزه هنری همدان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

خسرو محمدی نویسنده این کتاب، آن را مدعی دو موضوع درباره استان همدان دانست و گفت: رسیدن به درک درست از شخصیت بهاءالملک، علل و انگیزه او از ساخت خانه اش در محل اعتمادیه و وقف آن و همچنین بیان حرف های تازه و بدیع از جغرافیا، فرهنگ و تاریخ استان همدان، دو محور مهم و جذاب کتاب خانه اربابی بهاءالملک است.

وی راز ماندگاری شخصیت بهاءالملک در تاریخ را خَیّر و واقف بودن او دانست و افزود: انجام فعالیت های فرهنگی، ادبی، سیاسی و جریان سازی های اجتماعی، در کنار خوش نامی و فرهیختگی، راز ماندگاری بهاءالملک در تاریخ است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «خانه اربابی بهاءالملک» منتشر شد

کتاب «خانه اربابی بهاءالملک» منتشر شد