مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-27پزشكي

در جنگ جانبازان شیمیایی با کرونا، کدام یک مغلوب می شوند؟


پزشک پایش سلامت جانبازان شهرستان ساوه به تشریح مخاطراتی که بیماری کروناویروس متوجه جانبازان شیمیایی می کند، پرداخت.

- ایسنا/مرکزی پزشک پایش سلامت جانبازان شهرستان ساوه به تشریح مخاطراتی که بیماری کروناویروس متوجه جانبازان شیمیایی می کند، پرداخت.

دکتر عباس صدیف در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تاکنون در حوزه درمان بیماری کووید 19 برای جانبازان کار تخصصی انجام نشده است، اظهار کرد: ناشناخته بودن بیماری کووید 19 و رفتارهای عجیب آن با انسان موجب شده است که نتوان کار تخصصی برای پیشگیری و درمان انجام داد و چه بسا منجر به انتشار اطلاعات ضد و نقیضی در خصوص این ویروس منحوس می شود.

وی با اشاره به اینکه بررسی جوانب مختلف یک بیماری جدید زمان بر است، ادامه داد: هرازچندگاهی آخرین یافته های تحقیقاتی و پژوهشی در خصوص این بیماری از سوی کشورهای مختلف بویژه ایران منتشر و نتایج جدیدتری اعلام می شود که یا منجر به مردود دانستن یافته های علمی گذشته شده یا با کشف تحقیقات جدیدتری منسوخ می شود.

دکتر صدیف در ادامه به آسیب پذیری و درگیری افراد بویژه بیماران خاص و جانبازان با بیماری کووید 19 به عنوان یک ویروس جدید پرداخت و افزود: براساس آنچه که حوزه درمان جانبازان کشور اعلام کرده است درصد ابتلای جانبازان شیمیایی به نسبت جمعیت، از درصد عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جنگ جانبازان شیمیایی با کرونا، کدام یک مغلوب می شوند؟

در جنگ جانبازان شیمیایی با کرونا، کدام یک مغلوب می شوند؟