مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-27سياسي

مصوبات جلسات ستاد مدیریت بحران باید در شادگان اجرایی شود


سرپرست فرمانداری شادگان ضمن تأکید بر اجرای مصوبات جلسات ستاد مدیریت بحران، گفت: مسئولان ستاد بحران شهرستان باید تمامی مصوبات این ستاد را با جدیت پیگیری و اجرا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید صبری پور صبح امروز در جلسه پیشگیری و هماهنگی ستاد بحران شهرستان شادگان، اظهار کرد: همه دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان شادگان عضو مدیریت بحران هستند و باید از هم اکنون آمادگی مقابله با بحران ها و مدیریت بحران را داشته باشند.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی می توان شدت بحران ها را کاهش داد، افزود: بخشی از کارها و برنامه ریزی ها را قبل از اینکه بحرانی اتفاق افتد، می توان انجام داد تا از این طریق شدت بحران کاهش یابد.

سرپرست فرمانداری شادگان یادآور شد: با توجه به شروع فصل پاییز و زمستان پیش بینی های لازم مانند لایروبی کانال های دفع آب در سطح شهر، رفع مشکل نقاط آب گرفتگی، تعمیر و اصلاح پمپاژ تلمبه های فاضلاب در سطح شهر و موارد دیگر مدنظر دستگاه ها قرار گیرد تا با آمادگی کامل وارد این فصل ها شویم.

وی بر ضرورت آمادگی همه دستگاه ها برای مقابله با بحران های احتمالی تأکید کرد و گفت: همه دستگاه ها باید از هم اکنون برای مدیریت مقابله با بحران های احتمالی در فصل پاییز و زمستان آماده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات جلسات ستاد مدیریت بحران باید در شادگان اجرایی شود

مصوبات جلسات ستاد مدیریت بحران باید در شادگان اجرایی شود