مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-27سياسي

عدم اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی مصداق ترک فعل مدیران است


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: مصوبات ستادهای اقتصاد مقاومتی کشور و استان با توجه به قوانین بالادستی لازم الاجراست و هرگونه عدم اجرای کامل این مصوبات مصداق ترک فعل مدیران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اسدالله جعفری در جلسه پیش از ظهر امروز ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی که در محل سالن جلسات استانداری خراسان شمالی برگزار شد ضمن اشاره به این که در ماه های پایانی سال مزین به نام جهش تولید هستیم خاطر نشان کرد: انتظار می رود دستگاه های اجرایی عملکرد متوسط به بالا را در این حوزه کسب کنند.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: اجرای پروژه های مصوب اقتصاد مقاومتی باید در زندگی مردم محسوس باشد و دستگاه های اجرایی به صورت شفاف موانع و مشکلات عدم تحقق سند جهش تولید خراسان شمالی را اعلام کنند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر مصوباتی که ضمانت اجرایی و قابلیت تحقق داشته باشند افزود: این قبیل اقدامات باید در زندگی مردم مشهود باشد.

جعفری ضمن تاکید بر اولویت بندی و زمان بندی پروژه ها گفت: بر اساس اولویت ستاد اقتصاد مقاومتی کشور مبنی بر فعالیت مجدد واحدهای تعطیل و کمک به واحدهای در حال تعطیلی، این نگاه باید در اعطای تسهیلات لحاظ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی مصداق ترک فعل مدیران است

عدم اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی مصداق ترک فعل مدیران است