مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-27فرهنگي

مستند حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد به جشنواره فیلم تهران راه یافت


مستند کوتاه وایه تولید حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت.

- یاسوج- مستند کوتاه "وایه "تولید حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به بخش رقابتی سی و هفتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دبیر خانه سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره را اعلام کرد که طی آن فیلم مستند کوتاه وایه به کارگردانی فروزان جاویدی به این جشنواره معتبر راه یافت.

اکبر آیین ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: این مستند 16 دقیقه ای روایتی از تلاش های دختری به نام فریبا در یکی از روستاهای دور دست استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که برای ادامه تحصیل در شرایط نبود فضای آموزشی در منطقه تلاش می کند.

آیین به عوامل فیلم وایه اشاره کرد و گفت: تحقیق و پژوهش و کارگردانی این فیلم توسط فروزان جاویدی از فیلمسازان خوب هم استانی انجام گرفته، و توسط مجتبی سلیمانی و سید مهدی خرسندی تصویربرداری شده است.

وی افزود: تهمینه یزدانپناه صدا برداری، محمود نوری و مجتبی سلیمانی فر تدوین و فرهاد میر محمد صادقی و سهراب کرم رودی موسیقی این فیلم را بر عهده داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد به جشنواره فیلم تهران راه یافت

مستند حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد به جشنواره فیلم تهران راه یافت