مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-27سياسي

این حرکات سخیف خدشه ای به چهره نورانی پیامبر (ص) وارد نمی کند


شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در بیانیه ای توهین مجدد نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی توهین مجدد نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) و نیز اظهارات اسلام ستیزانه مسئولان دولت فرانسه بیانیه ای در محکومیت شدید این اقدامات صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم در آستانه شکوفایی تمدن شکوهمند اسلامی که با نام مبارک و سیره نورانی خاتم پیامبران گره خورده و قلب های بی شماری را شیفته خود ساخته است.

قلم ها و قدم های شیطانی برای زدودن نام مبارک رسول رحمت اقدامات خلاف مبانی انسانی انجام و قلب دلدادگان آن حضرت را جریحه دار می نمایند.

شگفت آور این که این اقدامات در پناه حمایت دولت ها و پشتیبانی روسای نادان غربی، به نام آزادی بیان دنبال می شود.

اقدام دوباره توهین آمیز مجله شارلی ابدو به ساحت آسمانی پیام آور رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و در ادامه حمایت بی پرده رییس جمهور بی خرد فرانسه به واقع قلب موحدان سراسر جهان را اندوهناک نمود.

گویا اسلام ستیزی تنها راه مقابله با گرایش روز افزون وجدان های آگاه و بیدار به دین مبین اسلام و آموزه های وحیانی پیامبر اکرم (ص) است، آن هم در کشوری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این حرکات سخیف خدشه ای به چهره نورانی پیامبر (ص) وارد نمی کند

این حرکات سخیف خدشه ای به چهره نورانی پیامبر (ص) وارد نمی کند