مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-27پزشكي

معرفی واکسنی موثر در برابر کرونا


سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: آمار نشان می دهد به خاطر استفاده از ماسک و رعایت توصیه های بهداشتی، میزان ابتلای مردم در پاییز امسال به ویروس آنفلوآنزا در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کمتر شده است.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: آمار نشان می دهد به خاطر استفاده از ماسک و رعایت توصیه های بهداشتی، میزان ابتلای مردم در پاییز امسال به ویروس آنفلوآنزا در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کمتر شده است.

مهرداد بابایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: البرز همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد و هر روز شاهد افزایش تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان های استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه تعداد بیماران در هر پیک در مقایسه با پیک قبلی بیشتر شده، ادامه داد: در اوج پیک اول شیوع این ویروس تعداد بیماران بستری شده 504 نفر در پیک دوم 654 نفر بود و امروز هم 830 نفر در بیمارستان ها بستری هستند.

این مسئول با اشاره به دلیل این افزایش توضیح داد: متاسفانه مردم در مقایسه با پیک اول کمتر پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و علاوه بر این طی چند ماه اخیر بسیاری از محدودیت هایی که در موج اول اعمال شده بود برداشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی واکسنی موثر در برابر کرونا

معرفی واکسنی موثر در برابر کرونا