مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-27فرهنگي

اعتراض تند مصطفی کیایی به حوزه هنری/ «خیانت در امانت نکنید!»


مصطفی کیایی با اعتراض به مدیریت حوزه هنری گفت: ای کاش مجموعه ای که خیلی از فیلم های سینمایی را در این سال ها تحریم یا ممیزی کرده، حالا در پرداخت پول فیلمسازها، - اعتراض تند مصطفی کیایی به حوزه هنری/ خیانت در امانت نکنید! مصطفی کیایی با اعتراض به مدیریت حوزه هنری گفت: ای کاش مجموعه ای که خیلی از فیلم های سینمایی را در این سال ها تحریم یا ممیزی کرده، حالا در پرداخت پول فیلمسازها، "حق" را رعایت کند و بیش از این خیانت در امانت نکند.

این کارگردان سینما که سال گذشته فیلم سینمایی مطرب را به عنوان پرفروش ترین فیلم سال اکران کرد، درباره اینکه هنوز پول فروش فیلم خود را پس از گذشت نزدیک به یک سال به طور کامل از سینمادارها دریافت نکرده است، در گفت وگویی با ایسنا بیان کرد: بخش کوچکی از این پول اخیرا تسویه شد که البته بیشترین سهم پرداختی هم متعلق به پردیس سینمایی کورش بود، اما هنوز رقم قابل توجهی باقی مانده و بخش عمدای از آن مربوط به حوزه هنری است که سینماهای زیادی را در تهران و شهرستان ها در اختیار دارد.

او با اشاره به اینکه حوزه هنری ردیف بودجه مشخصی دارد، گفت: این مجموعه در سال های گذشته هنگام اکران بعضی فیلم ها، صاحبان آن ها را بسیار اذیت کرده و فیلمسازها را به تغییر یا کوتاه کردن فیلم ها بنا بر سلیقه حوزه هنری مجبور کرده است تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض تند مصطفی کیایی به حوزه هنری/ «خیانت در امانت نکنید!»

اعتراض تند مصطفی کیایی به حوزه هنری/ «خیانت در امانت نکنید!»